Sanna Virtanen

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija Sanna Virtasen innostus digitaalisen maailman mahdollisuuksiin takaa uusimmat vinkit eri työkalujen käyttöön. Tulokset merkitsevät ja Sannalla on vahva näkemys digitaalisen markkinoinnin kokonaisuudesta ja siitä, miten eri osa-alueet saadaan toimimaan tuloksellisesti ja tukemaan liiketoimintaa.

Taustalla on kymmenen vuoden kokemus digimarkkinoinnin kokonaisuuksien suunnittelusta, aina strategisesta suunnittelusta markkinointitoimenpiteiden käytännön toteuttamiseen. Nykyaikainen asiakaslähtöisempi markkinointi vaatii uudenlaista tapaa toimia eikä teknologioiden ja osaamisen tulisi olla esteenä. Siksi Sannan valmennuksissa osallistujat pääsevät konkreettisesti kokeilemaan ja testaamaan uusien markkinoinnin työkalujen käyttöä ja viemään oppia suoraan käytäntöön.

Sanna on todellinen digimarkkinoinnin Hands-on-kouluttaja ja tässä muutamia digimarkkinoinnin asiakkaita:
Visit Jyväskylä, Visit Savonlinna, Pyhä-Luosto matkailuyhdistys, Jyväskylän kaupunginteatteri, E75 Lapland – Jäämerentien kesämatkailuhanke, Lapin elokuvakomissio, Paahtimo Papu sekä lukuisia valmennuksia eri toimialojen yrityksille ja organisaatioille.

Sannan valmennuksista sanottua: "Sanna oli erittäin hyvä, oli kohdentanut esityksen juuri tälle porukalla ja vastaili kysymyksiin asiantuntevasti. Hyvä puhuja. Paljon tietoa."
Myös Speakersforum suosittelee Sannan käytännönläheistä koulutusta. Speakersforum on käyttänyt Sannan osaamista omien digiprosessien kehittämiseen.

Aiemmin Sanna on työskennellyt digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median parissa kansainvälisessä yrityksessä vastaten kuluttajatuotteiden online-markkinoinnista sekä brändin verkkonäkyvyyden kehittämisestä. Lisäksi hän on ollut toteuttamassa markkinointia ja digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuksia ja markkinointitoimenpiteitä niin suurten yritysten kuin julkishallinnon toimijoiden tarpeisiin.

Sannan luentoaiheita ovat:
- Miten digitaalisuus on muuttanut markkinointia?
- Verkkonäkyvyyden ja löydettävyyden parantaminen
- Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median työkalukohtaiset valmennukset, mm.
- Google AdWords, hakukoneoptimointi, analytiikan ja seurannan perusteet
- Facebookin, Instagramin, Twitterin perusteet yrityksen markkinoinnissa
- Facebookin ja Facebook-mainonnan toteuttaminen sekä tuloksien mittaaminen (perusteet ja edistyneemmät käyttäjät)

Osallistujamäärän salliessa, Sannan työkalukohtaiset valmennukset voidaan toteuttaa työpajamaisesti sekä hyödyntäen verkkovalmennustilaa, jolloin osallistujat pääsevät tutustumaan työkaluihin käytännönläheisesti.

Sanna Virtanen

Asiantuntijatilaisuuksien fasilitaattorit

Tiiminvetäjän tehovalmentajat

Uusia näkökulmia

Hae

Hae tapahtumaasi sopivia puhujia & juontajia. Käytä tarkennettua hakua, mikäli haluat tarkentaa hakukriteerejä.

Varaa puhuja

Tee varaus tai pyydä lisätietoa puhujista - saat ehdotukset jo samana työpäivänä!

Tapahtuman tiedot
1
Yhteystiedot
2

Varaa puhuja

Tee varaus tai pyydä lisätietoa puhujista - saat ehdotukset jo samana työpäivänä!

Tapahtuman tiedot
1
Yhteystiedot
2
$zopim(function() { });