Toni Lähde
Inspiroivaa, oivalluttavaa ja tuloksellista toimintaa
Toni Lähde on brändi- ja markkinointiasiantuntija, luova johtaja ja neuvonantaja. Hän on pitkän uransa aikana työskennellyt maailman suurimpien brändien sekä nälkäisimpien kasvuyritysten kanssa.
Lisäksi Toni Lähde tunnetaan suureen suosioon nousseen Diili-ohjelman tarkkanäköisenä neuvonantajana. Luovan alan uransa Toni Lähde aloitti vuonna 2005 ollessaan Taideteollisen korkeakoulun ensimmäisellä luokalla. Silloin sai alkunsa brändi- ja markkinointitoimisto MacWell, jonka asiakkaina on vuosien varrella ollut maailman tunnetuimpia brändejä aina Nokiasta Pernod Ricardiin ja Microsoftista Zeissiin.
Toni on taustansa ja äärimmäisen analyyttisen mielensä ansiosta hankkinut syvällisen ymmärryksen brändin ja kohdeyleisön välisestä vuorovaikutuksesta. Hän on aitiopaikalta nähnyt miten vahvat brändit synnyttävät markkinoinnilla tunteita ja erottuvat teoilla kilpailijoistaan. Tonilla on ainutlaatuinen kyky löytää brändien ytimestä uniikki kilpailuetu, jota yritysten kohdeyleisöt todella haluavat ja arvostavat – ja ovat siitä valmiita maksamaan.
Puhujana Toni on viihdyttävä, oivaltava ja intohimoinen. Hänen missionsa on vapauttaa kuulijoiden henkilökohtainen osaaminen oman menestyksensä mahdollistajaksi käytännön esimerkein, opein ja tavoitteellisin askelin. Toni auttaa kuulijansa tunnistamaan oman brändimarkkinointinsa vahvuudet ja kehittämiskohteet, sekä sen miten kohdeyleisön mielikuviin ja ostokäyttäytymiseen voidaan parhaiten jatkossa vaikuttaa.
Toni on saanut ylistävää palautetta puhujana ja työpajojen fasilitoijana sekä brändien neuvonantajana, joka ratkaisee ongelman kuin ongelman. Hän on humoristinen, mutta kuulijan mieltä jatkuvasti osallistava puhuja, joka haastaa kaikki yleisössä oman ajattelutapansa muutokseen ja sen kautta inspiroi jokaisen löytämään oman, omaa yleisöään liikuttavan bränditarinansa.
Puheenvuorot nojaavat tutkittuun ja kentällä testattuun tietoon, jonka hän tarjoilee lavalla viihdyttävinä suupaloina.
Aiheet esimerkiksi
- Tarinan voima – brändi ja markkinointi liiketoiminnan kertoimena
- Luova on terve kun se leikkii – mielikuvitus ja uskallus kasvun mahdollistajana
- Runopoika ja lähiötrokari – mikä ei tapa, se kullalla korjataan