Työnantajabrändi ja rekrytointi
Työnantajabrändäyksessä on kyse houkuttelevan työnantajakuvan rakentamisesta ja sen tehokkaasta viestimisestä – yhä tärkeämmästä kilpailutekijästä osaajien houkuttelussa. Työnantajabrändin asiantuntijat kertovat, kuinka yritys voi vahvistaa kulttuuriaan, tuoda esiin arvojaan ja houkutella oikeita työntekijöitä strategisen viestinnän ja aidon tarinankerronnan avulla. Menestyvien organisaatioiden esimerkeillä he osoittavat, kuinka luodaan työpaikkoja, jotka paitsi vetävät puoleensa, myös sitouttavat osaajia. Työnantajabrändin asiantuntijan varaaminen on erityisen hyödyllistä HR:lle, johtajille ja viestijöille, jotka haluavat kehittää työnantajaprofiiliaan. Olipa kyse nuorten urahaaveista, työyhteisöjen monimuotoisuudesta tai työn merkityksellisyydestä, rekrytointipuhujat sytyttävät kipinän sekä työnhakijoissa että työnantajissa.