Kaikki informaatio voidaan suunnitella tarkasti, toteuttaa erittäin luovasti ja sisältö on käsittämättömän relevanttia.
Pasi Sillanpää
Rohkeita päätöksiä tukevalta pohjalta
Pasi Sillanpää on vaikuttamisen ja muutoksen ammattilainen. Jotkut kuvaavat häntä liiketoiminnan kehittämisen kanta-aliupseeriksi, joka osaa kertoa monimutkaiset asiat niin ymmärrettävästi, että niiden perusteella voidaan tehdä jotakin. Toiset näkevät hänet tulevaisuuden tulkkina, joka ymmärtää miten vanha yhdistetään uuteen järkevällä tavalla.
Tulevaisuutta ei voi ennustaa, mutta siihen voi varautua. Strateginen kilpailukyky syntyy siitä, että opimme tunnistamaan ympäristön muutoksia kuin eläimet tunnistavat luontoa. Fiksu varautuu myrskyyn, mutta ei linnoittaudu suojaan liian aikaisin. Herkkä osaa toimia juuri oikealla hetkellä.
Pasi Sillanpää on selvittänyt strategisen kilpailukyvyn ydintä aivotieteistä, filosofiasta, psykologiasta, sodasta, politiikasta ja liike-elämästä. Hänen parhaillaan työn alla oleva kirjansa strategisen kilpailukyvyn rakentamisesta vastaa kokonaisvaltaisesti siihen, miten vaikeasti ennakoitavassa ympäristössä kehitetään ajattelu huippuunsa.
Pasilla on laaja kokemus markkinoinnista, johtamisen konsultoinnista ja viestinnästä, jonka ansiosta hän kykenee tarjoamaan käytännöllisiä ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin. Arjessa hän ratkaisee erityisesti yritysten kasvun ja kannattavuuden ongelmia strategista kilpailukykyä ja johtamista kehittämällä.
Bold marketing for scared generation
Strategisen kilpailukyvyn rakentaminen
Miten ympäristö vaikuttaa strategiaan
Markkinointi on tulevaisuuden bisneksen ydin
Transmodern marketing
Erottuvan tarinan voima