Myynnissä olisi aina hyvä nähdä isompi kuva. Myynnissä on nyt enemmän mahdollisuuksia kuin koskaan aikaisemmin.

Digitaalisen markkinoinnin ekspertti

Sani Leino

Social Selling, Digitaalisuus & Asiakaskokemus

Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntikoulutuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja sekä digitaalisen markkinoinnin asiantuntija.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin.

Sanilla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla ja myyntiyhtiö Rainmakerilla erilaisissa myynnin tehtävissä. Tällä hetkellä Sani työskentelee teknologiahtiö ThingLInkin Europan myyntijohtajana, vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta.

Startup-piireissä Sani tunnetaan erityisesti Entrepreneurship Society (ES) -toiminnan yhtenä pioneereistä Suomessa. Sani on ollut toteuttamassa ja luomassa Suomeen vahvaa Startup ja opiskelijayrittäjyyskulttuuria vuodesta 2007. Sani on palkittu Inno Drive - Innovaatiopalkinnolla opiskelijayrittäjyystoiminnasta erityisesti perustamiensa Yrittäjyystiistai, Metropolialueen Yrittäjyysakatemia (HMEA) ja Laurea Entrepreneurship Society (LaureES) instituutioiden ansiosta.

Puheenvuoroissaan Sani tunnetaan vahvoista vuorovaikutustaidoistaan ja viihdyttävistä ja visuaalisista presentaatioistaan. Suosituimmat aihealueet josta Sani puhuu ja kouluttaa liittyvät myyntiin, asiakaskokemukseen, digitalisaatioon, sosiaalisten ympäristöjen hyödyntämiseen myyntityössä (Social Selling) ja yrittäjyyteen tai yrittäjämäiseen työskentelyyn.

Esityksissään Sani vastaa mm. kysymyksiin; Miten myyntimies pärjää muuttuneessa ja digitalisoituneessa maailmassa? Millaista on moderni ja menestyksekäs myyntityö? Miten moderni asiantuntija hyödyntää sosiaalisia kanavia tehokkaana myynnin kanavana? Tarvitaanko myyjiä tulevaisuudessa? Miksi klousaaminen kannattaa lopettaa? Tulisiko myyntiprosessi heittää roskakoriin? Miten luoda organisaatiosta tehokas myyntiorganisaatio?

Jos haluat puhujan joka on päivittäin kiinni myynnin arjen haasteissa ja puhuu asioista suoraan, viihdyttävästi ja ilman sokerikuorrutusta, Sani on varma valinta onnistuneeseen tapahtumaan tuomaan lavalle positiivista energiaa.

Sani Leino on yksi Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajista, joka ilmeistyi 2017.

Video

Pressikuvat

Sani Leino

Sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja

Samankaltaisia puhujia

Rekrytointi & Työntekijälähettiläisyys