Luovuus ei ole vain yritysmaailman jippo. Luovuus on elämän suola. Se on kykyä ja halua tehdä elämästä parempaa – itsellesi ja niille, joista välität
Timo Kiuru
Kansainvälinen huippupuhuja & globaali luova johtaja
Timo Kiuru on kansainvälisesti palkittu, globaalisti työskentelevä luova johtaja. Timo Kiuru on työskennellyt muun muassa Samsungin, Googlen, McLarenin, Microsoftin ja Minin projekteissa luovana johtajana ympäri maailmaa. Kiurun tavoitteena on rohkaista yrityksiä käyttämään vapaammin luovuuttaan ja tuomaan esiin vahvemmin sekä arvoa että arvoja. Timo Kiuru palkittiin globaalilla 40 under 40 -toimialapalkinnolla vuonna 2016. Timo palkittiin Kunniamaininnalla Vuoden Puhuja Gaalassa 2019.
Timo Kiurun uusi kirja, Päiväkirja luovuudesta ja luopumisesta, kertoo tositarinoista globaalin liiketoiminnan tuuliselta huipulta. Kansainvälisen uran tehnyt Kiuru paljastaa inspiroivassa, päiväkirjamaisen koukuttavassa teoksessaan, millaista on työskennellä maailman suurimpien brändien parissa, millaisia uhrauksia luova työ vaatii, miten kovan kilpailun keskellä teroitetaan kyynärpäät ja miten innovatiivisuutta ruokitaan ympäristössä kuin ympäristössä.
Kiurun humaanit teesit lohduttavat globaalin murroksen keskellä: tärkeintä on aina luoda luottamusta, etsiä kauneutta ja uusia näkökulmia, nähdä ihmisten vahvuudet. Sillä sitähän me kaikki pohjimmiltamme haluamme – tulla nähdyksi ja kohdatuksi itsenämme. Sen ymmärtämällä johtaja pääsee jo pitkälle.
Timo on näkemyksellinen kirjoittaja, hänen tekstejään on julkaistu muun muassa The Huff Postissa ja lifestylemediaa Highsnobietyssä sekä lukuisissa kansainvälisissä ammattijulkaisuissa.
Kiuru on kansainvälisesti arvostettu puhuja. Hän on puhunut ammattilaisyleisöille muun muassa Moskovassa, Torontossa, Miamissa, Las Vegasissa, Rotterdamissa, Pietarissa, Riikassa, Vilnassa, Tukholmassa, Tallinnassa, Madridissa, Kazanissa, Portossa ja Kiovassa.
Mukaansatempaavilla luennoillaan hän jakaa näkemyksiään antaen kuulijalle konkreettiset vinkkejä, energiaa ja inspiraatiota. Timon esitykset ovat nopeatempoisia, tunteita & ajatuksia herättäviä ja visuaalisesti näyttäviä.
https:/:www.youtube.com/watch?v=DgPc1Q0wO8c&t=108s
Timon aiheita ovat muun muassa:
• Niin minäkin sinua – saumaton digitaalinen & fyysinen asiakaskokemus kilpailuetuna
• Luovuuden johtaminen - opit kansainvälisen liiketoiminnan tuuliselta huipulta
• Vähemmän, mutta paremmin! – lisää kannattavuutta ja vetovoimaa organisaation toimintaan