Markkinoinnin, myynnin ja konseptien monitaituri
Petri Matero
Suomen reiluin markkinointimies ja Oman elämänsä Rockstara™
Petri Matero on markkinoinnin, myynnin ja konseptien monitaituri, joka tuli tutuksi koko kansalle Jaajo Linnonmaan luotsaamasta Diilistä, ylettyen kisan finaalissa toiseksi.
Matero on noussut viime vuosina varsinkin LinkedInissä seuratuksi mielipidevaikuttajaksi, joka herättää aktiivista keskustelua itsensäjohtamisen, myynnin ja markkinoinnin aiheita yhdistävillä sisällöillään.
Matero rakentaa myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä Topliner-yhtiössä, joka tarjoaa asiakasyrityksilleen liikevaihdon kasvua myynnin, markkinoinnin, valmennuksen ja tekijöiden avulla.
Matero on aktiivinen Pelastakaa Lapset -järjestön toiminnassa, sekä vaikuttaa muusikkona, artistien sekä asiantuntijoiden brändimanagerina ja puhujana. Matero on myös Pohjoismaiden suurimman soitintapahtuman Helsinki Tonefestin, sekä Tonefest Guitar Gallery -liikkeen perustaja.
Oman elämänsä rockstara™
Mikä yhdistää menestyneitä rockstaroja, asintuntijoita ja johtajia? Rohkeus, tinkimättömyys, omien arvojen takana seisominen, oma tyyli… Ollaksesi oman elämäsi rockstara, et tarvitse pitkää tukkaa, nahkaa ja tatuointeja (vaikka ei niistä haittaakaan ole). Kyse on asenteesta, joka tulee itsensä ymmärtämisestä ja hyväksymisestä. Vanhan sanonnan mukaan yksikään tuuli ei ole suotuisa, ellet tiedä mihin suuntaan, ja miksi, olet menossa.
Alunperin Materon Myynnin Rockstara™ -valmennuskokonaisuudesta rakentunut puheenvuoro pureutuu oman näköisen elämän rakennuspalikoihin. Asiantuntijoille, johtajille ja yrittäjille suunnattu herättelysetti avaa uusia näkökulmia itsensä määrittelyyn ja ennen kaikkea löytämiseen. Kuka minä olen, miksi minä teen mitä teen, millaisen merkin haluan jättää tähän maailmaan, ja millaisilla vahvuuksilla sen voin rakentaa. Isoja kysymyksiä, joihin haetaan vastauksia Matero työkalujen ja esimerkkien johdolla.
Sisällöt:
- Itsenäisyyden tasot
- Identiteetin kärjet
- Brändikolmio®
- Modernin asiantuntijan supervoimat
- Tunteet ja teot työkaluina
Kuulijoille jää Materon puheenvuoroista palautteiden mukaan iso nippu oivalluksia, työkaluja näkökulmien muuttamiseksi, ja rohkaisua oman näköisensä (työ)elämän rakentamiseen, ja sitä kautta onnellisuuden lisäämiseksi.
Matero rakentaa puheenvuoronsa aina kohdeyleisön mukaan käyttämällä toimialakohtaisia esimerkkejä, tarinoita sekä osallistamalla yleisöä aktiivisesti. Hyvää palautetta on myös saanut Materon "ei powerpointsulkeisia -takuu". Luentojen tukena toimii miehen ohella vain fläppitaulu.
Petrin aiheita:
- Myynti
- Markkinointi
- Itsensäjohtaminen
- Brändit
- Konseptit