Kaikki jotka ovat sosiaalisen median kanssa tekemisissä tekevät myös profiilityötä. Yksilön käyttäytyminen on sidoksissa yksilön identiteettiin.

Sosiaalipsykologian tohtori

Suvi Uski

Sosiaalisen median tutkija ja toimivamman maailman puolesta

Suvi Uski on sosiaalisen median tutkija ja sosiaalipsykologian tohtori. Suvin merkittävin tutkimusartikkeli levisi uutisena maailmalle ja sai 68 miljoonan silmäparin huomion. Hän on kansainvälisesti tunnettu sosiaalisen median tutkimuksen kehittäjä, jonka kirkkain vahvuus on sosiaalisen median ymmärtäminen tavallisen ihmisen näkökulmasta.

Suvi on intohimoinen ihmisen kokemuksen ja toimivamman maailman puolestapuhuja. Hänen mielestään tärkeintä on tuoda ihmisnäkökulma sinne, missä maailmaa rakennetaan. Suvin mukaan ihmistä ymmärtämällä voimme tehostaa kaikkea toimintaamme kuten teknologian käyttöä, liiketoimintaa, motivaatiota, asenteita ja hyvinvointia.

Suvi kuvaa osuvin tosielämän esimerkein sitä, mitä digitaalisuus ja some tarkoittavat ihmisen psykologialle: "Enää ei tehdä sitä, mitä itse halutaan vaan sitä, mitä halutaan muille somessa näyttää. Somen musapalvelujen tutkimuksemme paljastaa mm. kuinka käyttäjien musiikinkuuntelu muuttuu, kun kuuntelutiedot julkaistaan somessa."

Suvi opettaa omaa some-kurssiaan Helsingin yliopistossa ja kirjoittaa somekirjaa profiilityöstä. Hän on osakkaana ja tutkimusjohtajana sosiaalisia taitoja kasvattavassa Mightifier-startupissa ja perustajajäsenenä Helsinki Society-think tankissa.

Suvi puhuu monista erittäin ajankohtaisista aiheista kuten esimerkiksi:

- Asiakaslähtöisyys
- Palvelusuunnittelu
- Asiakaskokemus
- Some markkinoinnissa ja -viestinnässä
- Sosiaalisen median ymmärtäminen tavallisen ihmisen näkökulmasta
- Digi-liiketoiminnan kehittäminen
- Teknologia ja ihminen

Video

Pressikuvat

Suvi Uski

Sosiaalisen median tutkija

Samankaltaisia puhujia

Kouluttaja

Asiakaspalvelun valmentajat