Laura Weckström
Rohkeaa ja räväkkää markkinointia, inspiroiva tarina unelmien jahtaamisesta.
Brewcats - Tytötkin panee teki huikean nousun puolessa vuodessa Suomen seuratuimmaksi pienpanimoksi. Mustalaispanimoperiaatteella toimiva Brewcats tuottaa noin 100 000 litraa käsityöolutta vuodessa.
Laura Weckström, Brewcatsien perustaja ja "mama beer", hyppäsi siviili-ilmailun kouluttajan hommista rohkeasti kohti tuntematonta luottaen poikkeukselliseen ideaansa ja sissimarkkinoinnin voimaan. Itseluottamusta ja ilmaa siipien alle toi yli 60 miljoonaa katselukertaa saaneen Magic For Dogs -viraalivideon tekeminen. Video, jossa koirat reagoivat taikuuteen, antoi tekijöillensä massiivisten katsojalukujen lisäksi korvaamattoman somekoulun, jonka ansiosta ilmiöiden luominen somemaailmassa tuli tutuksi.
Lauran ja Brewcatsien tarina rohkaisee yrittäjäksi ryhtymiseen ja unelmien jahtaamiseen. Sissimarkkinoinnin avulla aloittavan pienyrittäjän haasteet voidaan kääntää vahvuuksiksi. Brewcats toi raikkaan tuulahduksen parrakkaiden miesten täyttämään olutskeneen.
Rohkeaa ja räväkkää markkinointia, aitoja suomalaisia nuoria naisia ja inspiroiva tarina unelmien jahtaamisesta.
Brewcatsit kirjoittavat parhaillaan kirjaa oluesta, craftkulttuurista, oluen ja ruuan yhdistämisestä ja tarinastaan.
Pressikuvat
Yrittäjyysvalmentajat
Sosiaalinen media
Yrittäjyys
Artikkelit
Miten ChatGPT muuttaa työntekoa – työkaluista tunteisiin
ChatGPT voi kuunnella, oppia ja haastaa käyttäjiä. Se voi osallistua luonnollisissa keskusteluissa, jotka ovat merkityksellisiä, henkilökohtaisia ja mielenkiintoisia. Se voi saada heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi, arvostetuiksi ja uteliaiksi. Miten amm
| 7 Maaliskuu
Mitä jos? -podcastin uusi kausi tulossa
Speakersforumin ja Jalmari Karvisen kanssa yhteistyössä toteutettu Mitä jos? -podcast saa jatkoa! Pääsemme pian kuulemaan uusia mielenkiintoisia tarinoita oman alansa menestyneimpien asiantuntijoiden kasvusta ja “Mitä jos…?” -hetkistä. Kaikki podcastin pu
| 7 Maaliskuu