Tino Singh
Kulttuuriäly on taloudellinen tulevaisuutemme
Tino Singh tunnetaan viihteen ja bisneksen kulttuuriälykkäänä moniottelijana, viihdyttäjänä, moderoijana ja juontajana.
Tino on ehtinyt saamaan aikaan paljon: 15 vuotta ammattitanssijana voittaen Show -tanssin maailmanmestaruuden 1994, hänet on nähty teatterin lavalla mm. Hype - sekä Spin musikaalissa, sekä televisiossa Passi & Hammasharja -showssa 90-luvulla. Hän ehti myös julkaisemaan kaksi albumia musiikkia sekä kiertämään lavoja Funk Soul-orkesterinsa kanssa. "Tino’s Delhi" kokkikirjan julkaistuaan hän muutti Hollantiin 2000 -luvun alussa ja on sittemmin toiminut markkinointiviestinnän parissa työskenneltyään digitaalisen ja tapahtumamarkkinoinnin parissa lopulta perustaen mainostoimiston.
Hänen aiheitaan ovat esimerkiksi:
- Kulttuuriäly, Kulttuurienvälisyys, kulttuurisensitiivisyys
- Markkinointi: Ilmiön luominen verkossa ja sosiaalisessa mediassa, myymälämarkkinointi, kulttuuriälykäs markkinointi
- Intialainen kulttuuri ja historia