Muutosjohtamisen asiantuntija
Pauli Waroma
Brändinrakennus, muutosjohtaminen, yrityskulttuuri
Pauli Waroma on pitkän linjan markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen, joka tykkää elää jatkuvan muutoksen keskellä.
Pauli Waroma on ollut perustamassa markkinointitoimisto Sherpaa vuoden 2009 alussa, pari kuukautta Lehman Brothersin kaatumisen jälkeen, syvimmän talouskriisin aikaan. Silloin, kun media, markkinointi, myynti ja yritysjohto kyseenalaisti totuttuja konventioita ja alkoi voimakkaasti miettiä uudenlaisia toimintamalleja. Pauli teki toimistossa strategiatyötä lukuisten Suomen eturivin yritysten kanssa ja toimi viimeiset vuodet yrityksen toimitusjohtajana.
2017 alussa hän siirtyi Sherpassa hallituksen puheenjohtajaksi ja aloitti operatiivisen työn nopeasti kasvavan sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluita tuottavan Pihlajalinnan markkinoinnista, brändistä ja asiakaskokemuksesta vastaavana johtajana. Pihlajalinnassa hänen arki oli pitkälle muutosjohtamista.
2020 Pauli aloitti markkinointi- ja viestintäjohtajana Lääkärikeskus Aavassa ja lasten ja nuorten lääkäriasema Pikkujätissä. Viimeisen kolmen vuoden aikana hän on ollut johtoryhmän jäsenenä mukana siivittämässä yrityksiä toimialan parhaaseen orgaaniseen kasvuun. Pauli Waroma on aktiivinen keskustelija somessa, häntä kiinnostavat yhteiskunnalliset asiat, hyvinvointi, muutoksen tekeminen ja johtaminen vahvan kulttuuripohjan kautta.
Aiheet esimerkiksi
- Voittavan brändin rakentaminen
- Muutosjohtaminen
- Muutoksesta selviäminen
- Pitkäjänteisyys liiketoiminnassa
- Vahva kulttuuri liiketoiminnan ajurina
- Markkinoinnin kokonaisvaltainen johtaminen
- Tarinankerronnan hyödyntäminen liiketoiminnassa
- Johtaminen arvojen kautta