Valokuvaaja: Mikko Mantyniemi

Pauli Waroma

Brändinrakennus, asiakaskokemus ja johtaminen

Pauli Waroma on pitkän linjan markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen, joka tykkää elää jatkuvan muutoksen keskellä. Hän on ollut perustamassa markkinointitoimisto Sherpaa vuoden 2009 alussa, pari kuukautta Lehman Brothersin kaatumisen jälkeen, syvimmän talouskriisin aikaan. Silloin, kun media, markkinointi, myynti ja yritysjohto kyseenalaisti totuttuja konventioita ja alkoi voimakkaasti miettiä uudenlaisia toimintamalleja. Pauli teki toimistossa strategiatyötä lukuisten Suomen eturivin yritysten kanssa ja toimi viimeiset vuodet yrityksen toimitusjohtajana.

2017 alussa hän siirtyi Sherpassa hallituksen puheenjohtajaksi ja aloitti operatiivisen työn nopeasti kasvavan sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluita tuottavan Pihlajalinnan markkinoinnista, brändistä ja asiakaskokemuksesta vastaavana johtajana. Pihlajalinnassa hän on tehnyt töitä brandinrakennuksen ja markkinoinnin parissa, mutta Paulin omien sanojen mukaan arki on pitkälle muutosjohtamista ja vahvan arvopohjan näkyväksi tekemistä liiketoiminnassa.



Pauli uskoo elämän tarkoituksen olevan evoluutio. On mentävä eteenpäin, katsottava peiliin ja kyettävä jatkuvasti uusiutumaan – sekä ihmisenä, että organisaationa.



Yhteiskunnalliset asiat, hyvinvointi, muutoksen tekeminen ja johtaminen vahvan kulttuuripohjan kautta ovat Paulin intohimo.



Pauli puhuu mielellään teemoista otsikoilla:


- muutosjohtaminen

- muutoksesta selviäminen

- vahva kulttuuri liiketoiminnan ajurina

- brändinrakennus ja asiakaskokemus

- markkinoinnin kokonaisvaltainen johtaminen

- tarinankerronnan hyödyntäminen liiketoiminnassa

- johtaminen arvojen kautta

Video

Pressikuvat

Pauli Waroma

Markkinointijohtaja

Samankaltaisia puhujia

Vaikuttavat omakohtaiset tarinat

Markkinointi & Brändäys

Asiakaspalvelu