Asiakaskokemuksen rakentaja ja kehittäjä

Kalle Ruuskanen

Ihmisjohtamisen ja asiakaskokemuksen edelläkävijä

Kalle Ruuskanen on intohimoinen erinomaisen ihmisjohtamisen ja mieleenpainuvan asiakaskokemuksen priimusmoottori. Kalle on tehnyt kansainvälisestikin hyvin uniikin uran palveluelinkeinossa ja brändien parissa mm. Starbucks, Savoy, G.W.Sundmans, Finlandiatalo, GrandCasino, etc. Palkintokaappiin on kertynyt useampi Michelin tähti, American Express Service Avardeja useammalle ravintolalle, Vuoden ravintoloita, PriorityPass Lounge of the Year, FAB Avardseja, etc.

Yhdistäviä tekijöitä menestystarinoissa ovat olleet: 1) ihminen (asiakas, henkilökunta ja kumppanit) on aina nostettu keskiöön ja 2) jatkuva kehittäminen – hyvästä voi aina tehdä paremman.

Kallen aiheita ovat esimerkiksi:
- Palvelullistaminen, Service Design, asiakaskokemus
- Yrityskulttuuri, Hymyn hinta – kuinka tuottaa mieleenpainuvia palvelukokemuksia, Tekemisen henki – ja mistä se syntyy?
- Jatkuvan kehittämisen malli

Pressikuvat

Kalle Ruuskanen

Innovaattori

Samankaltaisia puhujia

Asiakaspalvelun valmentajat

Asenne valmentajat

Markkinointi & Brändäys