Vuoden Puhuja 2022 -voittajat on julkistettu! Lue lisää
Asiakaskokemuksen rakentaja ja kehittäjä
Kalle Ruuskanen
Ihmisjohtamisen ja asiakaskokemuksen edelläkävijä
Kalle Ruuskanen on intohimoinen erinomaisen ihmisjohtamisen ja mieleenpainuvan asiakaskokemuksen priimusmoottori. Kalle on tehnyt kansainvälisestikin hyvin uniikin uran palveluelinkeinossa ja brändien parissa mm. Starbucks, Savoy, G.W.Sundmans, Finlandiatalo, GrandCasino, etc. Palkintokaappiin on kertynyt useampi Michelin tähti, American Express Service Avardeja useammalle ravintolalle, Vuoden ravintoloita, PriorityPass Lounge of the Year, FAB Avardseja, etc.
Yhdistäviä tekijöitä menestystarinoissa ovat olleet: 1) ihminen (asiakas, henkilökunta ja kumppanit) on aina nostettu keskiöön ja 2) jatkuva kehittäminen – hyvästä voi aina tehdä paremman.
Kallen aiheita ovat esimerkiksi:
- Palvelullistaminen, Service Design, asiakaskokemus
- Yrityskulttuuri, Hymyn hinta – kuinka tuottaa mieleenpainuvia palvelukokemuksia, Tekemisen henki – ja mistä se syntyy?
- Jatkuvan kehittämisen malli
Pressikuvat
Asiakaspalvelu
Asenne valmentajat
Tavoitteet
Artikkelit
Speakersforumille Platina-tason Suomen Vahvimmat -sertifikaatti
Vastuullisuuden rooli puhuja-alan toiminnassa on korostunut etenkin pandemia-aikana. Speakersforum on kuulunut jo 11 peräkkäistä vuotta Suomen Asiakastiedon luottoluokituksessa Suomen Vahvimpiin yrityksiin (AA+ ja AAA). Tämän myötä Speakersforumille on my
15 Kesäkuu
Marjo Rantanen - Vuoden Puhuja 2022 -voittajat
Puhuja-alan merkittävimmät henkilöt palkitaan vuosittain Vuoden Puhuja -äänestyksessä. Vuoden Puhuja on valittu jo vuodesta 2006 lähtien ja ehdokkaita sekä palkittuja on vuosien varrella ehtinyt kertyä monipuolisesti. Tämän vuoden palkintojenjaon juontaa
17 Toukokuu