Asiakaskokemuksen asiantuntija

Kari Korkiakoski

Ylivoimainen asiakaskokemus

Kari Korkiakoski on yksi Suomen johtavista asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntijoista. Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Kari työskentelee suomalaisten suurten ja keskisuurten yritysten parissa ja sparraa näitä yrityksiä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä.

Tämän lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa tilaisuuksissa. Vuosittain hän käy puhumassa useissa yli 100 hengen tilaisuuksissa.

Kari Korkiakosken asiakaskokemuksen osaaminen perustuu yli 20 vuoden kokemukseen markkinoinnin johtotehtävistä sekä esimerkiksi Net Promoter Score –mallin sertifioituun koulutukseen ja kansainvälisiin seminaareihin. Kari on ollut myös kirjoittamassa vuonna 2014 ilmestynyttä Asiakkaan Aikakausi –kirjaa.

Vuoden 2016 keväällä ilmestyi uusi kirja, Ylivoimainen Asiakaskokemus, joka sisältää myös työkalupakin asiakaskokemuksen jalkauttamiseksi organisaatioon.

Asiakaskokemus on noussut nopeasti suomalaisten yritysten kahvipöytäkeskusteluun. Kari Korkiakoski voi auttaa siirtämään sen eteenpäin myös liiketoimintaan!

Karin puheenvuoron otsikko voisi olla esimerkiksi
- Ylivoimainen asiakaskokemus
- Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen – riittääkö se?
- Henkilöstön merkitys asiakaskokemuksessa
- Asiakaskokemuksen ja brändin suhde
- Asiakaskokemuksesta kilpailuetua – mitä se vaatii?
- Miksi asiakaskokemus ei muutu taloudelliseksi menestykseksi?
- Asiakaskokemuksen onnistunut mittaaminen.

Pressikuvat

Kari Korkiakoski

Futurelab toimitusjohtaja

Samankaltaisia puhujia

Asiantuntijatilaisuuksien fasilitaattorit

Palvelumuotoilu

Asiakaspalvelun valmentajat