Asiakaskokemuksen asiantuntija
Kari Korkiakoski
Ylivoimainen asiakaskokemus
Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija. Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Kari työskentelee suurten ja keskisuurten yritysten parissa ja sparraa näitä yrityksiä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä. Tällä hetkellä uuden kirjan myötä työhön kuuluu myös asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen yhtälön tunnistaminen.
Konsultoinnin lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa tilaisuuksissa. Vuosittain hän käy puhumassa useissa yli 100 hengen tilaisuuksissa.
Kari Korkiakosken asiakaskokemuksen osaaminen perustuu yli 20 vuoden kokemukseen markkinoinnin johtotehtävistä sekä esimerkiksi Net Promoter Score –mallin sertifioituun koulutukseen ja kansainvälisiin seminaareihin. Kari on ollut aiemmin kirjoittamassa Asiakkaan Aikakausi sekä Ylivoimainen Asiakaskokemus –kirjoja.
Syyskuussa 2019 ilmestyy uusi kirja, Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus, joka tuo lisävaloa näiden kahden ulottuvuuden suhteeseen.
Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus ovat nousseet nopeasti suomalaisten yritysten johdon agendalle. Kari Korkiakoski voi auttaa siirtämään uuden potentiaalin osaksi kilpailuetua tuovaa liiketoimintaa!
Karin puheenvuoron otsikko voisi olla esimerkiksi
- Asiakaskokemuksen ja henkilstökokemuksen suhde
- Miten rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?
- Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen – riittääkö se?
- Net Promoter Score - onko sen aika jo ohi?
- Asiakaskokemuksesta kilpailuetua – mitä se vaatii?
- Miksi asiakaskokemus ei muutu taloudelliseksi menestykseksi?
- Asiakaskokemuksen onnistunut mittaaminen
- Henkilöstökokemuksen onnistunut mittaaminen.